fbpx

Perchè Selezziunà Extremamente Strettu Beam angle Traccia Luce Super Narrow Beam Downlight

distribuzione luce di angolo di fasciu super strettu
Perchè Selezziunà Extremely Angle Beam Angle led Pista Light Super Narrow Beam led Downlight
Narrow Beam Downlight. Cù u sviluppu avanzamentu di chip LED, chips di LED di più è più alta densità di luce LED venenu, l'efficienza di a luce hè ancu migliurà constantemente, u putere ùn hè più a ricerca di l'illuminazione. Avanzii in a tecnulugia LED chì hà fattu u disignu di lampade più cumpattu è simplice.
In listessu tempu, a cunniscenza di e persone di l'illuminazione chjave è di l'illuminazione di precisione hè stata approfondita è ricunnisciuta, chì hà purtatu à a dumanda di LED cù anguli estremamente stretti. Oghje ghjornu, u mercatu di l'illuminazione LED hè apparutu continuamente 12°, 10° o ancu 8° angolo di razza stretta supper lampi, chì sò assai usati in campi d'illuminazione in altitudine è precisione.
angolo di fasciu strettu 6 ° led downlight
Dothelight hà sviluppatu una seria di lampade prufessiunali chì incontranu l'illuminazione alta è precisa è anu un angolo precisu di 6° angolo strettu.
À mezu à elli Dothelight 3W, 5w  6° serie Ghiaccio u limitu downlight Eppuru chì a putenza hè chjuca, u so effettu cuncentrazione estremamente strettu dà un sorprendente effettu di illuminazione.
fasciu strettu purtatu downlight
downlight led light beam (Cliccate sopra a stampa per amparà di più 6 ° 3w led downlight)
Cumu mostratu sopra, Dothelight 3W 6° tiratu in fonduserie di techu luminoso, distanza d'illuminazione 3M, angolo misuratu 5.8°, profondità anti-glare, diametru spot 30.4CM, illuminazione centru finu à 863LUX, sottu a premessa di solu 3W. Hè incredibile ottene una illuminazione centrale cusì elevata.
 
In listessu tempu, Dotheligh 5W 6 °estremamente stretta tiratu in fonduluce, misura 3M distanza, angolo misuratu 6.6 °, diametru spot 34.6 CM, illuminazione centrale finu à 1018LX, tale alta illuminazione, pò esse aduprata à un'altitudine di circa 6 metri, è pò risponde à i bisogni di l'illuminazione precisa di diversi spazii cummirciali alti.
 
Inoltre, Dothelight ancu hannu 6° a famiglia illuminazione di u gruppu , coprendu tramindui u soffiu, a serie di piste è a serie montata in superficia. Havi ancu una funzione di dimming, chì hè cumpatibile cù u sistema di cuntrollu intelligente è hè più convenientu è intelligente di usà.
 
 
Dothelight's  6° famiglia di di luce pò scuntrà diverse metudi di stallazione, spazii d'alta altitudine cù raghjone luminosi è scuri differenti, cum'è spazii di villa cava, lobby d'albergo d'altitudine è pranzi in altitudine. E seguente hè un 6° serie di case d'illuminazione in altitudine cù un effettu di linea di luce:
7w 9w led light track zoom lighitng per salottu
7w 9w led light track zoom lighitng per salottu
 
Dothelight, una sucietà d'illuminazione cummerciale di alta qualità, cun un designu otticu unicu è un cuntrollu precisu di a qualità di luce, rializeghja una interpretazione perfetta di l'illuminazione cummerciale high-end. U primu à purtà u cuncettu di illuminazione precisa di u livellu di cuntrollu di luce prufessiunale in u spaziu di illuminazione high-end, in particulare in u settore high-end, villa, campu di illuminazione di l’albergu, ottenutu un elogiu coerente.
 
luci di piste led per illuminazione di tavola
luci di piste led per illuminazione di tavola
illuminazione di pista per restaurant
illuminazione di pista per restaurant
Dothelight studiarà una serie di accessori di film ottici per migliurà a qualità di luce, è offre una soluzione di illuminazione high-end per ogni cliente.  
Più infurmazione, aspettateci a prossima volta.

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Cps: fvrvupp7 | Spesa minima 200USD, uttene 5% di sconto |||| Cps: UNF83KR3 | Spendi Minimu 800USD, uttene 10% di Discount [Esclusu 'Pista è Accessori']