fbpx

Cumu selezziunate una bona luci di traccia per a galeria d'arte

U megliu arte merita di esse dimustratu in a megliu luce pussibule! L'illuminazione di e vostre opere d'arte pò presentà una sfida perchè ci sò tanti apparecchi d'illuminazione d'arte è lampade per voi di sceglie da chì pò esse assai difficiule di determinà chì mudelli furnisceranu u più bellu illuminazione d'arte per a vostra cullezzione. Tuttavia, una cunniscenza di basa di l'elementi essenziali per l'illustrazione di alta qualità è l'illuminazione di l'immagine vi aiuterà à restringe rapidamente e vostre scelte à un pocu di apparecchi chì incarnanu parechji, o ancu tutti, l'elementi chì caratterizanu a migliore illuminazione per l'arte.

A Luce Devi Strike L'arte in Esattamente L'angolo Ghjustu.

Per capisce quantu anguli impurtanti sò per l'illuminazione artistica, pruvate questu esperimentu
. Stand davanti à qualsiasi specchiu in a vostra casa cù una piccula torcia è lampa a lanterna direttamente in u specchiu. Sarete più chì probabile scandalizatu da l'intensità di a riflessione diretta, chì u spechju magnifica in realtà u raghju sparghjendu i fotoni quandu li riflette torna in i vostri ochji.

Avà, pruvate à stà à diversi anguli, movendu a linterna ogni volta chì ti move.  Quandu pudete vede chjaramente a vostra propria forma senza esse cecità da a riflettione di a linterna, avete truvatu esse l'angulu ideale per illuminà sè stessu in u specchiu.

Sti stessi strumenti di illuminazione di accentu sò usati da i progettisti d'illuminazione per posizionà apparecchi à l'anguli migliori per l'arte d'illuminazione
. Ogni superficia riflette a luce à un certu gradu, è ancu se ùn pò micca esse intensa cum'è un riflessu in un specchiu, causerà quantunque un disagiu à i spettatori. Hè soprattuttu veru quandu si illumina una fotografia di alta gamma. E fotografie anu superfici assai lucide è sò spessu chjuse in cornici di vetru. U megliu angulu di illuminazione per queste forme d'arte hè generalmente da una luce di foto incassata o una installazione di illuminazione di traccia vicinu à u soffiu. Questu face chì a maggurità di a luce riflessa si inclini versu u pianu.

Investite in equipaghjamentu di bassa tensione.

L'attrezzatura di bassa tensione furnisce in generale u megliu illuminazione per l'opera in musei è galerie. Questu hè dovutu à parechje ragioni. U primu hè u costu. E luci à bassa tensione cume i dispositivi incassati è i proiettori di illuminazione d'arte utilizanu menu elettricità è ponu esse lasciati accesi per periodi più lunghi di tempu senza costi di putenza esorbitanti. L'illuminazione d'arte à bassa tensione produce ancu una luce menu abbagliante chì hè più radiante è ambientale. Hè assai difficiule d'ottene una illuminazione dolce o illuminata da l'internu di effetti speciali cun apparecchiature di tensione di linea semplicemente perchè ci hè troppu uscita di luminanza chì colpisce u pezzu.

Infine, luci di bassa tensione operanu à wattages più bassi dunque producenu temperaturi operativi assai più bassi cà i luci di tensione di linea. Questa hè un'altra ragione per chì i dispositivi à bassa tensione producenu tipicamente a migliore illuminazione di u museu per l'arte perchè emettenu pocu o qualchì calore di gittata in avanti chì pò asciugà e vernici è fàli crepà cù u tempu.

L'apparati Dimmable ti danu un cuntrollu d'illuminazione più grande
.

E luci d'arte dimmable sò generalmente i più boni apparecchi per aduprà in manifestazioni è mostre d'arte. Ogni opara d'arte hè unica è trasmette u so messagiu per mezu di una sottile interazione di culori è di u cuntrastu trà luce è ombra. Un livellu di illuminazione fissu è luminosu mette in risaltu eccessivamente elementi chiari o scuri o certi culori, o, ancu peghju, lamparà torna a luce riflessa in l'ochji. L'attrezzi di illuminazione di foto dimmabili vi danu un cuntrollu supremu nantu à i livelli di luminanza in modo da pudè ottene i migliori risultati quandu illuminate u vostru arte. I controlli Dimmer devenu sempre esse facili da operà è permettenu di fà aghjustamenti rapidi.

Griglia di lignu (modificatore di luci)

A griglia in favi hè una struttura stretta di una forma simile à u favu fattu da l'ape di mele. Hè appiccicatu à u fronte di un strobe di studio. O pò esse fissatu à un off-lampu di càmera. A luce brilla attraversu a rete è crea un fascu strettu di luce. U scopu hè di creà un raghju focalizatu cù poca diffusione. Hè efficace in a creazione di un tali fascu, ma ùn hè micca intensu o focalizatu cum'è un snoot.

Dothelight led focuslight focusable presenta tutti l'attributi chì caratterizanu e migliori luci di u mondu per l'arte. Sò dispositivi à bassa tensione chì cunservanu a putenza, sò estremamente efficaci in termini di costi, è fàcili d'angulà è d'aghjustà. Un Prughjettore di Contornu allughjatu vicinu à u tettu pò esse aghjustatu per adattassi à e dimensioni di una pittura, fotografia, o sculture d'illuminazione chì producenu illuminazione chì pare esse più simile à una "aura" intornu à u pezzu chè un raggiu di luce sparendu versu ellu.

 

-Eccu a lumera LED di 18w hè pensatu per l'illuminazione per a galeria d'arte, chì utilizeghja 1pc Sharp COB per a pruduzione più efficiente è megliu.
-Cu 0-10v oscurazione funzione, suluzione efficace.
-Funzione sfuggiante,aghjustate l'angulu di u raghju da 23 à 49 ° secondu sfarenti oggetti, focusable liscia.
-Cu argentu o neru, stilu mudernu cù trattamentu di superficia anodizzante di alta classe.
-Cu un bellu disignu di raffreddimentu, dissipazione di calore efficace.
-Usizazione griglia di i meli davanti un piattu riflettore, fa a luce assai più uniforme è suave.

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Cps: fvrvupp7 | Spesa minima 200USD, uttene 5% di sconto |||| Cps: UNF83KR3 | Spendi Minimu 800USD, uttene 10% di Discount [Esclusu 'Pista è Accessori']