fbpx

Scopre a Differenza trà i Metudi di Dimming

Chì sò i metudi diffirenti per dimming?

Parechji metudi sò dispunibili per l'illuminazione scura. Questi metodi di dimming sò classificati in trè gruppi:

  • Diminuzione di u potenziale elettricu (diminuzione di potenza): cuntrollu di fasi
  • Dimming di segnale di cuntrollu (analogu): 0-10V, 1-10V
  • Duminazione di u signale di cuntrollu (digitale): DALI

Control di fasi

U cuntrollu di fasi hè una tecnica di assurvamentu basata annantu à u filu elettricu chì hè spessu usatu per lampi alogene è incandescente. It "clips" una parte di l'onda sinusoidale di u corrente alternante per affucà a luce. L'esempii seguenti fermanu chjaru.

Control di fase di punta

Quandu una fase hè tagliata (vale à dì limitata), a tensione flusserà solu in un certu tempu dopu à u passu nero (vale à dì l'onda sinusoidale chì attraversa l'assi orizzontale). Solu l'ultima parte di l'onda hè trasmessa. Stu tempu d'aspittà pò esse determinatu usendu una simplice resistenza-condensatore o switches digitali. Questa tecnica di dimming hè adatta per i carichi induttivi è resistivi (ballast magneticu tradiziunale).

Control di fase di punta

Fase di cuntrollu di fasa di trailing

Cù cuntrollu di fasa, a tensione hè tagliata prima di a fine di l'onda sinusoidale per chì solu a prima parte hè trasmessa. Questa tecnica di dimming hè aduprata per carichi capacitivi (EVSA).

Fase di cuntrollu di fasa di trailing

Control di fasi

In volte, u cuntrolu di a fase di punta è di fine hè pussibule. Questa onda unisce u citatu:

Control di fasi

In u 1-10

Cù una tecnica di intensificazione di 1-10 V, un signal hè trasmessu trà 1 V è 10 V. 10 V hè a quantità massima (100%) è 1 V hè a quantità minima (10%).

In u 0-10

Trasmette un segnu trà 0 è 10 V. A uscita di a lampada hè scalata tale chì una tensione di 10 V furnisce 100% di luce. E, 0 V furnisce u minimu rendimentu di luce.

DALI

DALI significa Interfaccia di Direzzione Digitale Adatta. Hè un standard internaziunale chì definisce cumu una installazione d'illuminazione deve cumunicà cù sistemi di cuntrollu è di direzzione.

Hè impurtante sapè chì DALI hè indipindente di i fabricatori. Questu significa chì hè pussibule aduprà diverse marche di cumpunenti in u stessu sistema.

Ogni sistema hè custituitu da un controller è un massimu di 64 cumpunenti di illuminazione, cum'è un ballast. Ciascunu di sti cumpunenti hè datu un indirizzu unicu. U controller pò cuntrullà questi cumpunenti perchè u sistema DALI pò trasmette è riceve dati.

DALI hè dimmable da 0-100%.

Dimmers incorporati

Ci hè dui tipi di dimmers incorporati: rotatori o buttone push.

Un dimmer di pumpi rotanti pò esse pressatu per alluminà o disattivà e luci. Girete u pomo per selezziunate l'intensità di luce.

Un buttone di buttone funziona secondu u listessu principiu on-off. Tuttavia, per cambià l'intensità di luce, deve tenete in buttone. Alcune pulsazioni di pulsazione si alternanu in u so funziunamentu (a luminosità aumenta durante a prima longa pressa, l'alluminazione si trova duranti a seconda pressa longa). Altri dimmers di i buttoni pulsanu alcun percentu specificu (a luminosità aumenta à una intensità specifica quandu u percentu N hè righjuntu è poi torna a diminuire).

 

Fighjemu cumu dim 6pcs led downlights cum'è un gruppu cù una alimentazione-Triac dimmable.

 

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Cps: fvrvupp7 | Spesa minima 200USD, uttene 5% di sconto |||| Cps: UNF83KR3 | Spendi Minimu 800USD, uttene 10% di Discount [Esclusu 'Pista è Accessori']