fbpx

Perchè Vi Raccomandu SNOW 7w 9w LED Track Light per Art Gallery Lighting System?

led light track per sistema di illuminazione di galleria d'arte

1.Configurazione + Apparenza- Serie SNOW per Art Gallery System Illuminazione

Fighjemu ciò chì hè SNOW per l'Apparenza di u Sistema di Illuminazione di a Galleria d'Arte è e specifiche cum'è quì sottu.
Stu disignu hè unicu in u campu di raccordi luminosi. Semplice, ma elegante. A causa di a superficia anodizzata, sta luce di piste pari di fine.
Bona cunfigurazione: CREE LED + Driver di punta
Offremu 3 anni di Garanzia

2. Funzione Zoomable

A funzione Zoomable significa chì l'angolo di fasciu di a luci di a pista si pò regulà.
Cambiemu l'angulu di u raghju di SNOW aghjustendu u buttone nantu à a luce di a pista cum'è sta stampa seguente.
Vede stu video per sapè cumu aghjustà l'angolo di fasciu
Perchè disignemu sta funzione?
Eccu i nostri motivi.
In l'esposizione di u museu, e forme di esposizione sò variate, cum'è ornamenti di jade di picculi coperchi di dita, sculture grossi da parechji piani; è u museu hà parechje esibizioni temporanee, esibizioni speciali, chì varieghja da un mese à sei mesi à l'annu.
Ogni mostra speciale deve esse riaccesa, chì richiede un altu illuminazione è un cuntrollu di luce per lampade è lanterne. Per a mostra temporanea, in casu di incertezza nantu à a dimensione di a mostra, u focu di pista led zoomabile serà adupratu per una vasta gamma di scopi, a dimensione di u puntu pò esse scalata per soddisfà i bisogni di l'ughjettu illuminatu.

3. Funzione Dimmable

SNOW hè una funzione di dimurazione 0-10V integrata.
I musei mostranu varianu assai, u livellu di e reliquie culturali sò ancu sferenti, cusì u valore d'illuminazione dumandatu hè diversu, chì ci vole à i lampi di visualizazione anu da avè una funzione di dimurazione, è i metudi di dimurazione sò ancu assai sferenti, i più diffusamente usi di luce di luce (0-10V) , o triac dimmable.
▲ Quandu a lumera pista ordinaria hè aduprata per a mostra, l'illuminazione ùn pò micca esse aghjustata, chì pruvucarà un puntu di sobreexposizione evidente in a visione.
▲ A manopola di oscuramentu standard per i dispositivi di illuminazione di u museu sviluppata da noi pò cuntrullà a oscurazione di e mostre in modu flessibile è cunveniente.

4. Bona qualità di a luce

NEVE- CRI> 90 (mantene a luce mostra i sughjetti in culore reale)
             SDMC <3 Passu (Mantene u culore di a luce hè consistente)
L'illuminazione schermu, per suprattuttu in un ambiente più scuru, dunque l'effettu luminoso di lampade è lanterne ùn serà micca troppu altu, ma i requisiti per CRI è a cuerenza saranu assai alti.
L'illuminazione di i musei hè spessu cuncepita cù visione scura (è di sicuru alcune gallerie è musei anu gallerie speciale chì sò assai luminosi).
Prima, per via di a prutezzione di e reliquie culturali (alcune di e reliquie culturali di u museu averanu un cuntrollu annuale di esposizione). Dopu, per via di l'atmosfera, cusì l'effettu luminosu di a maggior parte di lampade in 35-55lm / W, i disegnatori è i pruprietari prestanu più attenzione. à a cunsistenza di l'indici di luce è culore.
▲ In un casu negativu, sapete quantu hè impurtante a consistenza di a luce è u culore. Se a luce ùn hè micca coherente, pruvucarà un scomdu.

5. Sustituitu cù sfarenti accessori ottichi senza arnesi

in l'illuminazione di u museu, ci sò diverse dimensioni è forme di reliquie culturali. Forse in cerchju o in forma lineare.
Vede stu video per sapè cumu rimpiazzà diverse accessori ottichi senza strumenti.

6.Sistema di traccia flexibile

Accessori sferenti ponu furmà è risponde à i vostri bisogni in u sistema di illuminazione di galleria

Art Gallery Sistema di illuminazione

7.Progetti chì utilizanu SNOW LED Track Light

Art Gallery Sistema di illuminazione
led light track per sistema di illuminazione di galleria d'arte
led illuminazione pista per sistema di illuminazione galleria arte
led light track per sistema di illuminazione di galleria d'arte

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Cps: fvrvupp7 | Spesa minima 200USD, uttene 5% di sconto |||| Cps: UNF83KR3 | Spendi Minimu 800USD, uttene 10% di Discount [Esclusu 'Pista è Accessori']