fbpx

Prughjettu di illuminazione di u novu museu in a Royal Opera House Muscat

faro super strettu led led per illuminazione di belle arti

U prugettu di illuminazione di u museu di Arti Musicali hè statu apertu u 17 di ghjennaghju 2019 in u Royal Opera House Muscat. A mostra cuntarà a storia di u viaghju di l'opera in Oman. Quattru centu anni fà à u principiu di u XVII seculu, l'opera era in radica in Venezia, in Italia. À a fine di u seculu, s'era diffusa in e più belle cità d'Italia; è à u XVIIIu seculu, l'opera hè diventata l'arte musicale più diffusa è populare di l'Europa Occidentale è prestu migrerà versu l'America. L'Opera hè ghjunta in Oman in u 2011 quandu a Sua Maestà u Sultanu Qaboos bin Said hà stabilitu u Royal Opera House Muscat, in onore di a storia distinta di l'opera mundiale mentre si basa nantu à e tradizioni seculare in a musica d'Oman.

In questa esposizione, Fate a luce furnita nantu à 400 + pezzi LED riflettori per i vetrine. Tramindui sò 1w downlight incassatu led, zommable 8 ° à 40 °. In questa mostra, i cuncettori necessitanu un sistema di illuminazione chì sia 8 ~ 10pcs downlights funziona inseme in un armariu. Fate a luce hà una sperienza ricca di illuminazione in u cabinet di u museu. Adupremu connettori persunalizati per a cunnessione è a rendemu faciule – 8 ~ 10 pezzi downlights sò cunnessi da cavu di tippu T è dimming da 1pc driver dimmable è 1pc dimmer, basta plug and play.

Eccu alcune ritratti di a mostra, chì sò pigliate da u Royal Opera House Muscat

1 watt led spotlight di display per Museum Project Project
mini spotlight led zoomable per Museum Project Project
Idea di Illuminazione Dothelight-Cabinet
Progettu d'illuminazione museale Dothelight-
Dothelight- Super Narrow Beam Led Spotlight in Museum Showcase Showcase

Esposizione: Opera-400 Anni di Passione

Pruduttu da u V&A Museum, Londra

Venue: Royal Opera House Muscat - Casa di l'Arte Musicale, Sultanatu di l'Oman

Foto di L'Opéra Royal de Mascate è Cèsar

Scuole di più circa 1w LED Spotlight Zoomable

Amparate più nantu à u Sistema di Illuminazione Museo Dimmable

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Cps: fvrvupp7 | Spesa minima 200USD, uttene 5% di sconto |||| Cps: UNF83KR3 | Spendi Minimu 800USD, uttene 10% di Discount [Esclusu 'Pista è Accessori']